לוגו מדד

גלית אייזנברג

מנהלת מכללת מרכז הנדל"ן

כדי להתמקצע, כדי ללמוד את השטח אך גם לדעת להסתכל עליו במבט רחב וכולל, כדי לשאול את השאלות הנכונות, לבצע את המהלכים הנכונים ולחסוך בזמן ובכסף – צריך לדעת, וכמה שיותר. 

היזם של היום הוא לא היזם של פעם: הוא נדרש כיום ליכולות אחרות, לטכנולוגיות אחרות, למתודיקת ניהול אחרת, כדי להתאים עצמו לדרישות המשתנות של הצרכנים ולהתנהגות הייחודית של השוק. 

לכן צבירת ידע באמצעות לימודים מקצועיים, השתלמויות, ימי עיון ועוד חייבת להיות חלק מה־ DNA של כל חברה שרוצה להישאר רלוונטית ולצמוח. 

מרכז הנדל"ן נוסד על מנת להוות, בין שלל תפקידיו ומטרותיו, זירה קהילתית מבוססת ידע לעוסקים בענף. המרכז הוקם לאור התנאים הסביבתיים המשתנים ללא הרף, ולאור המורכבות והאופי הרב־תחומי של הענף. 

כל אלו מחייבים את השחקנים להתחבר למקור מידע עדכני, מעמיק ואקטואלי – וזהו בדיוק מקומו של מרכז הנדל"ן בתמונה הזו. 

המרכז שם לעצמו למטרה את הקניית את הידע המעשי ביותר לצורכיהם השוטפים של אנשי הענף, כמו גם לאפשר להם לקיים דיאלוג פתוח עם הציבור ועם מקבלי ההחלטות.

מרכז הנדל"ן מציע תוכניות העשרה שנתיות, קורסים, השתלמויות וימי עיון, בד בבד עם פעילויות לאנשי הענף שמטרתן קידום שיתופי פעולה, בניית תוכניות הכשרה למנהלים, השפעה על השיח המקצועי בין אנשי הנדל"ן לבין עצמם וטיפוח קהילת נדל"ן איכותית וחזקה. 

כל פעילות שמקיים מרכז הנדל"ן בכובעו כמוקד העשרה והתמקצעות מרכזת את כלל הכלים, השיטות והידע המקצועי הרלוונטי והעדכני ביותר. לאורך השנה, מסביב לשעון, מתקיימים כאן אינספור מפגשים בנושאים המרכזיים בענף - פינוי־בינוי ותמ"א 38 , קבוצות רכישה, מימון עסקאות נדל"ן, הכנת דו"חות אפס, בדיקת כדאיות כלכלית ועוד. 

ההעשרה והלימוד העקבי והמתמשך הם אינטרס של החברה כולה: בעידן הנוכחי, שבו העובדים נוטים להחליף מקום עבודה בקצב גבוה, חברה שיודעת לפתח את העובד, להכשיר את הדור הניהולי הבא ולהעשיר את הידע של כל אחד מעובדיה, היא חברה שתצליח לשמר את ההון האנושי החשוב כל כך. 

זו חברה שתוכל להתקדם ולהשתכלל – ולעלות אל המדרגה הבאה מבחינת מקצועיות ואיכות. 

רכישת ידע רלוונטי ועדכני תורמת גם להשגת המטרה המשותפת לכלל הגורמים בענף: הגדלת שורת הרווח. שליטה מולטידיסציפלינרית בענף הנדל"ן מבטיחה התנהלות נכונה יותר מול כל הגופים הפועלים בו, יצירת שיח מתאים, תכנון מושכל וחכם יותר, התמקדות בסוגיות החשובות והמעריכות ובסופו של דבר – חיסכון משמעותי בזמן ובכסף. 

ככל שההתמקצעות והבנת הענף יהיו נרחבות ומשמעותיות יותר, כך ההתנהלות והניווט בים הנדל"ן העצום והסוער תהיה פשוטה יותר, נכונה יותר ואפקטיבית יותר. זו הדרך להפוך משחקן ככל השחקנים בענף הנדל"ן, לגורם מרכזי בעל שם והשפעה.

כל הזכויות שמורות למרכז הנדל"ן ואתר מדלן 2022בניית אתרים בניית אתרים